Jak sie dostac do zaszyfrowanych plikow na dysku NTFS?

Autor: DoB <DoB_at_dobson.com>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 01:16:11 MET DST

Witam,

Kiedys w przyplywie fantazji zaszyfrowalem jakis katalog na NTFSowej
partycji pod W2K. I potem o tym zapomnialem ;-)

W miedzyczasie albo reinstalowalem system, albo tez pare razy
klonowalem dysk na nowszy... dosc, ze teraz do plikow dostepu nie mam.
Nie sa one w sumie jakos bardzo wazne... jakies stare zdjecia...
...wiec przezyje bez nich. Pytanie brzmi, czy daloby sie do nich jakos
dostac i je odszyfrowac?

Wydaje mi sie, ze nazwe i haslo uzytkownika, na ktorego sie wtedy
(kiedy szyfrowalem) logowalem, pamietam.

DoB