Re: Zestaw do projektowania i gier

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 00:14:22 MET DST

Leszek K. pisze:

> Jak najbardziej.

OK, w sumie wydajność ta sama, a płyta widzę obsługuje Crossfire więc
Radeon ma tu plus...

> Bierz Gigabyta ale na P35. Jak bardzo zależy Ci na możliwości wstawienia
> DDR3 to P35C. Brak różnicy w wydajności a różnica w cenie owszem.

Ale te OCZ to DDR2 ;) Nie chcę DDR3. Biorę po prostu tańszą pamięć skoro
różnica wydajności prawie żadna. Co do płyt podobno czasem te z P35 mają
problem z Penrynami. Pomaga wymiana BIOSu, ale nie chcę się z tym babrać
od razu po zakupie ;) Poza tym P45 ma Crossfire podobno lepiej
zorganizowany (2x PCIe 8x, ale nie pamiętam gdzie to czytałem).

> Dużo za duży. Porządny 450 W będzie miał spory zapas.

Tak myślałem. Muszę tylko znaleźć coś cichego :/

> DVD weź od Pioneera.

Dobra rada, ale dla mnie jest to zupełnie nieistotny element. Nagrywarki
używam tylko wtedy, gdy niosę zdjęcia do wywołania ;) Jak Pioneer będzie
szybko dostępny, to oczywiście wezmę, dzięki :) Zwłaszcza że Pioneer
jest na tej grupie zawsze szeroko polecany :)

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)