Re: Roznice na sklonowanym dysku?

Autor: DoB <DoB_at_dobson.com>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 00:05:06 MET DST

> A jesteś pewien że masz 100% sprawny komp (zwłaszcza pamięć) ?

Pamieci ostatnio nie sprawdzalem. Polecilbys jakis dobry program tak przy
okazji?
Ale tez nie mialem jakichkolwiek problemow wskazujacych na jej niedomagania.
W2K jest dosc czuly na uszkodzona pamiec, pewne bym sie dowiedzial.

Natomiast dyski sprawdzalem na wylot ;-)

> Błąd w pagefile.sys to nic istotnego, możesz go całkiem wywalić i system
> sobie stworzy nowy przy pierwszym starcie.

Tak, wiem... o ile bez problemu wstanie. Znalazlem pare postow na jakims
anglojezycznym forum, w ktorych uzytkownicy sie skarzyli, ze po sklonowaniu
ghostem nie chcialo im wstac W2K, krzyczac, ze "pagefile is corrupt".

> Problem byłby gdybyś backupował ważne dane które nie mogą zostać zmienione
> nawet w jednym bicie.

No... WINNT\system32\config\system wydaje mi sie byc wlasnie takim plikiem.
To jest chyba glowny plik rejestru systemowego, prawda?

DoB

P.S.
Sklonowalem jeszcze za pomoca Acronis True Image, czy jakos tak.
Tym razem sprawdzam roznice pod Linuxem LiveCD za pomoca
diff -r. Na partycji systemowej roznic nie znalazlo... trzymam kciuki
za partycje z danymi ;-).