Roznice na sklonowanym dysku?

Autor: DoB <DoB_at_dobson.com>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 23:39:11 MET DST

Taka zagwozdka...

Sklonowalem dysk Norton Ghostem i nauczony niemilym doswiadczeniem
postanowilem porownac zawartosc. Zatem (nie odpalajac systemu na ani jednym
z dyskow) wystartowalem UBCD4Win, tam sobie na RamDrive´a dokopiowalem total
commandera i puscilem porownanie po zawartosci partycji systemowych z dysku
oryginalu i kopii.

I co? I dwa pliki pokazal jako rozne:
/pagefile.sys
/WINNT/system32/config/system

Z tym, ze maja te sama date i rozmiar. WinDiff znalazl mi roznice na paru
bajtach na poczatku pliku.
No ja rozumiem, ze te pliki by sie mogly zmienic, gdybym wystartowal system,
na ktoryms z dyskow, ale przeciez startowalem z CD .

Potem sprobowalem jeszcze sklonowac Paragon Partition Managerem i tu -
owszem - pagefile jest git, ale w pliku system znowu sa roznice. Tym razem
troche dalej w pliku.

I badz tu chlopie madry... czym klonowac, zeby nie bylo takich
niespodzianek?

DoB