Problem z Epsonem R285

Autor: <amidar_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 20:21:32 MET DST

Witam.

Kilka miesiecy temu kupilem drukarke jak w tytule. Do kupilem zestaw
kartridzy z chipami samoresetujacymi i mozliwoscia prostego
uzupelniania
atramentow. Wszystko bylo ok do tej pory. Jednak ostatnio pojawil mi
sie
problem. Sterownik zglosil mi blad:
"zainstalowany pojemnik z tuszem nie pasuje do tego modelu drukarki"
i problem jest zglaszany na wszystkich atramentach. Rozmawialem z
gosciem od
ktorego kupilem w/w tusze i mowil ze od czasu do czasu drukarki
glupieja i
wystarczy rozladowac ja elektrostatycznie poprzez m.inn odlaczenie
drukarki
od pradu na jakis czas. Niestety to na niewiele sie zdalo.
Kupilem inny zestaw tuszy na allegro chyba od usera millewa i dalej
mam to
samo. Przypuszczam ze jest to w tej chwili zwiazane z sama drukarka a
nie z
kattridzami (chipami). Jest jakas mozliwosc rozwiazania tego problemu
bez
odsylania drukarki do serwisu ?

Co dziwne w poprzednia niedziele normalnie drukowalem. Wylaczylem
drukarke
na noc i rano w poniedzialek ponownie ja odpalilem i od tego czasu mam
taki
dziwny problem. Prosze o wszelkie sugestie.