Re: Pamięć - jak przetestować?

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 09:18:00 MET DST

Kowal wrote:

> A nie próbowałeś testować pokoleii każdej kości 2 GB. Teoretycznie jak
> każda będzie sprawna to razem też powinny działać. i Chyba pamięci nie

Nie próbowałem, potraktowałem to jako ostateczność i na razie zadowoliłem się wynikami ze sprawdzacza pamięci używanego
przez Vistę.

> określa się jako GiB bo to się jakoś kojaży z gigabitem. Oczywiście mogę
> się mylić.

Też mnie to na początku kuło w oczy, ale Radek Sokół mnie przekonał :). W odróżnieniu od standardowych jednostek z
układu SI, te są o podstawie 2.

1 GiB = 1024 * 1024 * 1024 B

1 GB = 1000 * 1000 * 1000 B

t.