Re: wybór notka 2k

Autor: jacgl <jacek.glinianowicz_at_wytnij_to.neostrada.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 23:30:30 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:3mjfihfmoov6$.dlg@chichot.truposza.pl...

> Najtańszy Lenovo R61 na procku dwurdzeniowym powinien być z XP, niestety
> ma
> fatalny wygląd jak dla kobiety :P
> Ewetnualnie poszukaj MSI w różnych kolorach obudowy, nie pamietam nazwy
> serii.
>
> --
> Pozdrawiam, Chichotek
> DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 3xSeagate,
> WD, LG, Topower P3 450W EZ, Enermax+2xFander, 21" Gateway,
> Razer DeathAdder+Icemat, Logitech UltraX Flat, XP Pro

no to może HP z serii 6720s na C2D 5670 za jakieś 1770 w notebooki.pl?
ekran błyszczący, grafika zintegrowana, VHB -ale takie czasy że trzeba się
powoli przestawiać....
Oznaczenie producenta coś ze 112 w środku -niedawno kupowałem i jest OK,
chociaż kolega miał problem z połączeniem WiFi do (starego już) Sagema
1400W. WiFi jest standardowe Intel 3945. Brak kamerki.

Jacek