Programowanie BIOS

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 19:08:56 MET DST

Jeżeli to odrobine nie na temat to przepraszam ale nie wiem gdzie już się
zapytać. Zakupiłem programator Willem Pro 4ISP. Mam problem z
zaprogramowaniem koście Winbond W49F002UP12B. Instrukcja jest bardzo
niejasna. Podpinam programator pod port LPT i jednocześnie dostarczam
zasilania przez USB - tak jak w instrukcji. Poinstalowałem odpowiednie
sterowniki i program Willem EEPROM v. 0,97ja, i teraz nie mam pojęcia jak
poustawiać zworki i przełączniki. Nie chodzi mi jak poustawiać przełączniki
na tym przełączniku 12 przełącznikowym :-) bo to jest jasne że tak jak
pokazuje program, ale wszystkich pozostałych. Jk by ktoś mógł mi odrobinę
pomóc to bym był bardzo wdzięczny.
Chciałbym potrafić programować tylko kości które są wykorzystywane do
BIOS-ów płyt głównych bo generalnie tylko w tym celu nabyłem ten
programator.