Re: Porty LPT i COM w laptopach

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 14:59:54 MET DST

> Przejsciowki na chipach PL2303, albo na FT232x dzialaja dobrze, pod
> warunkiem, ze nie chcemy czegos podzialac w DOSi.

ale ze co? :)
ze nie maja sterownikow pod DOS'a?
czy ze chodza, ale jakies zaleznosci czasowe sie wala?
(pisze to, bo juz zglupialem :)

> pisalem o LPT, z ktorym jest gorzej (wlasnie jako programowanie uP,

ja tam programuje z normalnego lpt na kompie stacjonarnym
a na laptoku juz przez rs-232, bo uP bez bootloadera,
to jak zolnierz bez karabinu :)
/juz nie mowie o bootloaderach co biora kod z usb czy eth :)