Zagadka - wyłączający sie monitor ?

Autor: Przemek M <hackman_at_gsi.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 13:25:56 MET DST

Komp:
E8200, 2x1Gb Geil DDR2, Asus P5K-SE, 7300GT

Monitor Asus VW222U (DVI i D-sub)

Zestaw chodził 3 miesiące bez żadnych problemów (przez DVI). Od pewnego
czasu monitor wyłącza się podczas pracy, brak żadnej zasady - kiedy chce i
na ile chce, czasami na 2 sek, czasami na dłużej (wtedy mam monit "no
signal" i po kilku sek dioda zmienia kolor na taki gdy komputer jest
wyłączony, lecz potrafi się kolor zmienić na taki gdy jest włączony a nawet
czasami monitor się włączy lub pomiga kilka razy), czasami już po włączeniu
komputera mam monit "no signal".

Wymieniłem do testów grafike na ATI - wyłączał się dalej, zmieniłem
zasilacz - wyłączał się dalej, pamięci - ciagle to samo. Zamieniłem się ze
znajomym na monitory (on ma jakis Neovo 19"), u mnie jego monitor po DVI
chodzi ok, moj u niego po DVI też OK (kilka dni testów) . Odmieniłem się i u
mnie - mój - dalej się wyłącza. Teraz jest podłączony pod D-SUB lecz z
przejściówka z DVI w karcie i działa OK.

Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną ? Wykluczam wine softu bo monitor
jak pisałem wcześniej potrafi nie włączyć się odrazu po uruchomieniu
komputera.