kamerka internetowa - duża czułość na światło

Autor: colnet <universis_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 12:33:23 MET DST

Witam wszystkich. Mam kamerkę internetową ale podczas rozmowy muszę się
dość przyzwoicie oświetlić żeby było mnie widać. Potrzebuję kupić
kamerkę o niskim zapotrzebowaniu na światło, drugi parametr to
możliwość montażu na płaskim monitorze lub ekranie laptopa. Wszędzie
gdzie szukam, podają inne parametry - jak zwykle nie te co się
potrzebuje - pixele , rozdzielczość i ramki na sekundę. Może ktoś z
grupowiczów ma jakieś doświadczenia tego typu lub znalazł stronkę z
takimi parametrami . Dziękuję z gory za pomoc.