Dołożenie pamięci w komputerze

Autor: Andrzej Kuća <protumba_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 20:55:18 MET DST

Witam, kupiłem komputer z systemem Vista Home Premium, który ma 2GB pamięci (w
Dualu). Chciałbym dołożyć jeszcze 1GB, ponieważ system jest 32 bitowy, więc
chyba nie ma sensu dokładanie pamięci na 4GB, a 3GB powinno wystarczyć?
Zamówiłem więc dwie kości po 512MB pamięci (dual), z tym że pamięć w
komputerze to Hynix (firma, której nie znam) a dokupiona to Kingston. Mam
nadzieję, że nie będą się jakoś "gryzli" te kości? Acha, pamięć na szynie 800
MHz, DDR2.
Pozdrawiam.