Re: komp za 2000 zł

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 20:31:47 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
>Obejmuje studenta, ale mo¿na wgrywaæ na tyle komputerów ile siê chce. ;)

Co nie zmienia faktu, ¿e licencji na u¿ytkowanie nie maj± cz³onkowie
rodziny, prada?

>Ostatnio pyta³em siê osoby od MSDN:AA na moim wydziale i pyta³em siê, czy bêdzie
>legalne, je¿eli bêdê u¿ywa³ programy z konta brata z innego wydzia³u (u mnie nie
>ma tego programu). Odpowiedzia³, ¿e nie ma problemów.

Wiesz, "osoba od MSDN:AA" to raczej nie jest licencja.

--
  Kruk@ -\                   | To   jest   na³óg,   a   ja   jestem   twoim
          }-> epsilon.eu.org | MONAREM.(mój kierownik)