Re: Zasilacz w przedziałach do 100zł i 100-150zł

Autor: gulgul <fajdsaj_at_pineto.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 12:19:41 MET DST

> W przedziale do 100zł nie ma dobrego zasilacza. W tym drugim mogę
> zaproponować Amacroxa lub Chiefteca, jednak większe zaufanie mam do
> Amacroxów

nie zgodzę się

co jakiś czas pojawiają się na allegro seasoniki SS-401HT 400W 65zł+11zł

od zawsze je polecam bo to rewelacja za tą cenę (odpowiednik w sklepie
kosztuje >200zł)
uzywam takiego od 2 lat i nie znam pojęcia hałas zasilacza czy problemy z
napięciami, PSU ma dużą sprawność >82% więc nie grzeje się i nie wymaga
mocnego chłodzenia, ma prawie 350W z samego 12V, wtyczki ubogie bo OEM ale
od czego są rozdzielacze :)

jeśli ma być 100% nowy/sklepowy i tani to feel3
jeśli z alegro i tani to fortron HLN GLN albo seasonic SS401HT

BTW amacroxy to przecież fortrony PFN v nowsze GLNy