Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Tom01 <biuroo-przez-jedno-o_at_mastiff.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 11:35:51 MET DST

Karthoon pisze:
> Totalna bzdura. Praca na laptopie wymaga co prawda innej pozycji, ale to
> tylko i wyłącznie kwesta przyzwyczajenia, a nie ergonomii. Jedyna rzecz,
> którą rzeczywiście warto dokupić, to myszka.

Mysz jest bezdyskusyjna. Być może jest Pan przyzwyczajony do pracy przy
notebooku, ale większość ludzi intensywne pracujących przy notebooku
stwierdza co innego. Normalna klawiatura jest nieporównywalnie bardziej
ergonomiczna zarówno pod względem budowy jak i wysokości. Obudowa
notebooka nie jest wymarzoną podpórką nadgarstków. Grzeje w ręce, ma
wyloty chłodzenia często w niefortunnych miejscach, bywa że szumi. Ekran
jest z reguły ciut za nisko.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!