Re: A moze czas na zmiane?

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 18:36:15 MET DST

Dnia Mon, 11 Aug 2008 11:45:06 +0200, Marx napisał(a):

> stary, masz problemy z oczami? w tym zestawieniu ceny prockow i plyt
> zaczynaja sie niewiele ponad 100zl, kto Ci kaze kupowac najdrozsze? Po
> to sa kategorie cenowe abys mogl wybrac. Dostales jak na tacy i jeszcze
> wybrzydzasz, normalnie nie rozumiem takich patafianow

Siebie nie rozumiesz, biedactwo? Jak mi szkoda maluszka...

A tak na powaznie - "niewiele ponad 100zl" to "duzo" jak na plyte glowna.
Rozumiem, ze sa tacy, ktorzy maja potrzebe posiadania drozszej (lepszej) -
bo do pracy niezbedna, bo mu Sapera szarpie na full-detalach, bo musi
zaszpanowac przed kolegami albo sobie poprawic samopoczucie. Szukam zestawu
ekonomicznego, co oznacza - plyte glowna do 50-55zl, ram do 30-35 za GB,
proc za 100-120zl i grafika za 20-25zl.

Wychodzi 200-235zl... a jak czlowiek sobie troszku dorobi i ceny pojda w
dol to wymieni np. proca na C2Q, ram powiekszy do 4GB, grafike podmieni na
jakies HD4xxx... a moze i plyte glowna dotknie modernizacja.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik