Re: Przenosna drukarka

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 17:19:07 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
>Mam dysk USB, który na rozruch wymaga 1A. Śmiga na przewodzie transmisyjnym
>mimo, że jest dodatkowy do zasilania. ;)
>Widać w stanie nieustalonym daje więcej, niż 0,5A.

Owszem, niektóre USB dają więcej niż te przepisowe 500mA. Ale jednak nie
należy liczyć na to, że tak będzie. Zresztą po to np. do dysków
zewnętrznych często są dwa kable USB. Jeden do danych, drugi do
"wsparcia prądem".

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Nawet bubel po stu latach staje się cenionym
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. antykiem.(Wojtek Moszko)