Re: starzenie się notbooków

Autor: kameleon <leo-art_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 16:04:55 MET DST

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org>
napisał w wiadomości news:g29kvo$kt3$1@achot.icm.edu.pl...
> Sanctum Officium pisze:

 Teraz kazdy kupuje laptopa chociazby po to, zeby stal na
> biurku. I niech nikt nie proboje zaprzeczac, bo laptopy z
> 8700/8800GT i Quadem* (!!!) to lekka przesada.
>
> * - Quad mial pojawic sie jakis czas temu w laptopach, moze juz
> jest, nie wiem.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Maciek
> Wytnij NOSPAM z adresu ;-]

Jaka przesada? A czym będę grał na moim lcd 2500x1600? Waham się
między sli i mocnymi karciożkami, booooo nie potrzebuję laptopa, a P
R Z E N O Ś N Ą stację roboczą. Zresztą, lapek mi będzie służyć do
obróbki filmów w full hd, i może przyda się na emigracji ;) Od
"przenośności" to mam palmtopa.... !!!! Od mobilności są lapkiiiiii.
Robią naprawdę teraz fajne lapki. To co, że brak mi na prawie połowę
lapusia - zapożyczę się. W sumie to inwestycja. A na randki? Jak
dziewczynie pokazać mój nowy fantastyczny film, jak nie na ekranie
full hd 15, czy 18" (jeszcze się nie zdecydowałem). Może trzeba
będzie nosić okularki, nie wiem. A co to jest dla faceta 4, czy 7
kg??? Tzw normalny facet może sobie nosić przecież i do 30 kg. A
Pudzian? A jak lubię grafikę? Malowanie z "natury" ;)?? A jak chcę
mieć w aucie podgląd i monitoring z zapisem z 16 kamer? Kamerę
cofania, kamerę wyprzedzania, kamerę termowizyjną.... Gps.... Może z
tym 18" przesadzam, w aucie 18"?? Chyba w autobusie... ale się
zmieściłoby na kolanach pasażerki ;) Jedno co w nowych laptopach jest
niesłuszne, to skandalicznie wysokie ceny tych fajnych. Dobrze, że
zdzierają z bogatych, ale dlaczego z nas, biednych, zdzierają takoż?
A ceny kamer termowizyjnych??? Po 20 tys i więcej!
Marketing jak widzicie to wyższa szkoła złodziejstwa. Czytaliście te
pliki umów z "haczykami" napisanymi drobnym maczkiem, sprzecznymi z
prawem i przyzwoitością. Kto ich uczył?
Boshe.... na grafice są stale dyskusje, że ekran 19", bo te większe
są... drogie. Ludzie, prawda jest taka, że was wyzyskują, oszukują
"kochani" "prawi i sprawiedliwi" pracodawcy. Do grafiki nie wyobrażam
sobie małych monitorów, po prostu.
My, polaczkowie, jesteśmy poza nurtem cywilizacji. Np jak ktoś ma
wypadek i coś z biodrem, może na operację czekać latami.
Zresztą, jak sobie wyobrażacie raj, jak nie świat pełen robotów i
baterii słonecznych? Zmywarki są fantastyczne! Marketing to marketing
tamto.... Ludzie latają z wiaderkami i podlewają hektary upraw, bo
nie stać ich pomyśleć i zrobić nawadnianie nocne. Bo są skąpi, bo
boją się techniki. Z jednej strony mają auta z klimą i jeżdżą - jak
by lubili naturę, to powinni zasuwać 50 km pieszo. Z drugiej, boją
się wziąć tabletki na grypę, bo to "medycyna" a nie natura. Inni
wydają krocie na "cudowne" ziółka jakiegoś oszusta księdza. A jak -
na wszystko pomagają. Niedługo medycyna będzie "jak Bóg"... będziemy
wiedzieć o człowieku wszystko od A do Z. A jeśli będzie się leczyć
ziółkami, to genetycznie modyfikowaną sałatą.
Tu ktoś sugeruje "pedałkowatość" posiadaczy laptopa. A ja z drugiej
strony na to patrzę - dla mnie facet, który nie potrafi czegoś
zrozumieć i rzuca pomówienia tego typu, to nie facet. Pomawiać to
bardziej pasuje dziewczynom (tradycja). To bardziej babka, której -
co tu przyznać - z reguły sporo gorzej się myśli jak facetowi. Macie
problemy, bo źle się na lapku pracuje. Klawiatura na bluetoth,
dodatkowy monitor lcd, lapek może leżeć piętro niżej. W dzisiejszych
czasach mało który problem jest nierozwiązany - oczywiście za jakieś
pieniądze. Fajnie, że jest trend jednak spadania tych cen. Kiedyś,
kiedyś, pewnie zostanę multimaximiliarderem, bo łeb mam jak Pudzian
klatę, ale osobiście boję się być bogatym. Mogę mieć forsę, ale żyć w
100% charytatywnie, a utrzymywać się... z odsetek ;) Człowiek nie
potrzebuje złotego nocnika, sracza z klimatyzacją za 100 tysięcy, i
podgrzewanych chodników (jak jest fajtłapą, to pewnie mu taki chodnik
się przyda). Potrzebuje mieć co zjeść ( w Polsce co 4 dziecko
głoduje) i mieć dach nad głową (w katolandi PL eksmisje na porządku
dziennym). Tak jak ludzie piszą - zamiast laptopa mają dziewczynę, i
to jest super. Natomiast posiadanie laptopa to teraz obowiązek
chwili. Tym bardziej, że lapy robią się takie mocne, jak stacjonarne,
np. ten, który na dniach kupię, będzie mocniejszy od mojego
stacjonarnego... Oczywiście ten stacjonarny robi wszystko to co chcę,
ale lapuś będzie 2 razy szybszy. Będzie miał 10 razy więcej
zastosowań. I w sumie to inwestycja... emigrować bez lapka? eeee.
Oczywiście lapuś chyba będzie miał raid.
Tak więc karta graficzna w lapie 8800 to trochę skromnie, ale już
coś. Pewnie już w Berlinie nasze koszmarnie drogie lapki robią się w
cenie przyzwoitej. Ci nasi "kapitaliści". Marża po 50%. Po aparat
kiedyś jeździłem do Berlina, to kupiłem o 1/3 taniej.
Boshe, jaki film nakręciłem, "klękajcie narody" ;)
No i monitor dla lekarza. To mnie męczy. Ma rozdziałkę 2500x2500... i
te kolory! phi, ale 22 cale?? i ta cena 22 tysiące. Cena jak dla
lekarza, z wyłączeniem lekarzy z katolandi pL. Tu u nas wszystko na
głowie. Za dużo zdrajców i kgb? Co jeszcze mnie martwi - że ludzie
znajdują rozwiązania, o których myślałem już ledwie parę lat temu.
Jeszcze trochę, a człowiek straci do siebie szacunek ;) Pozdro xxXD
i nie pytajcie, co piłem... nie jestem prezydentem. Mieszkam w 2
miejscach i nie jest mi potrzebny (niespecjalnie mnie stać) dodatkowy
system Windows, a tym bardziej xp prof + vin vista ultimate } x2 ???
Jeden system xp jest wystarczająco dokuczliwy, choć teraz, na
raidzie, i kiedy radeon nie powoduje zwiech starymi sterami, odpukać
ani razu nie zwiesił się. A tam, gdzie kręci się TAKIE filmy, nie
wlezie się, wybaczie, z ekranem 42" i kompem 25 kg. Co mnie trochę
wkurza w lapkach, że mało mają tych slotów pci!@!!!!!!
Cześć, idę sprawdzić ceny lapków w Berlinie :) Poczepiajcie się,
powymyślajcie - będę czuł, że żyję... Ale to i tak ja tu rządzę.