Cichy rack

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 11:58:02 MET DST

Da się coś takiego osiągnąć?
Są sobie komputery, które dobrze byłoby poprzekładać w obudowy rackowe.
Problem w tym, że jak dotąd rozwiązania rackowe kojarzyły mi się raczej
z rozwiązaniami, w których głośność nie była jakimś strasznym problemem,
więc za bardzo nawet nie wiem czego szukać.
Z jednej strony szukam czegoś - podejrzewam, że 4U - w co mógłbym
przełożyć istniejące bebechy.
A z drugiej strony ewentualnie czegoś - chętnie mniejszego niż 4U,
chociaż na ciche 1U raczej nie liczę ;-> - czym mógłbym część
istniejącego sprzętu zastąpić.
Zetknęliście się może z czymś takim?
Czego w ogóle szukać? Jakieś dobre słowa kluczowe?

--
[------------------------] Bodies  in  motion tend to remain in motion.
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Bodies at rest tend to remain in bed