Re: Karta grafiki wspomagajaca wyswietlanie video HD?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 10:10:09 MET DST

Dnia Mon, 11 Aug 2008 09:55:48 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

> Athlon XP 2200+ 2GB RAMu, trzy dyski.
> Karta to Matrox G550.

Mój to Athlon 2800+ (FSB 166) i 512MB RAM-u. Grafika Radeon 9550. Niby
trochę szybszy ale kiedy obejrzałem sobie jeden filmik doszedłem do wniosku
że obraz jest wyświetlany ze zbyt mała ilością klatek na sek. Jadące
samochody robią to skokami. Jak jakiś obiekt (np. ptasia głowa) nagle sie
poruszy i zatrzyma widać wokół jak obraz traci i zyskuje na jakości. Czy to
są właśnie te rzeczy które i u ciebie występują?
Oczywiście nie mam na myśli jąkania się obrazu spowodowanego zbyt wolną
transmisją. Żeby tego uniknąć najlepiej cofnąć nieco suwak i obejrzeć
jeszcze raz to co zbuforowane.

--
Jacek