Re: Zatrzymanie komputera

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 08:19:47 MET DST

On Aug 10, 6:39 pm, Saiko Kila <fnvxbx...@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote:

> Ja bym sugerował zakupy dopiero po ustaleniu winnego ;)
> W przypadku atherosa czasem miałem problemy po włączeniu WPA, kiedy był
> słaby sygnał użycie CPU bardzo rosło. Na innych sterach tego nie ma, ale
> mają swoje inne przywary...

kupiłem jakiegoś Edimaxa, bo nie chciało mi się czekać na przesyłkę.
Problem ustąpił. Bawiłem sie dalej TP-Linkiem TL-WN610G i halt maszyny
nastąpił przy próbie udostępnienia połączenia. A ponieważ problemów
nie było wcześniej wróżę tu wadliwy sterownik tylko teraz nie wiem
który. Jak przywróciłem poprzedni to problem nie jako zniknął. Dodam
tylko, że przez ponad rok czasu problem nie wystąpił na W2K i
platformie DELL C600 na identycznej karcie.