Karta grafiki wspomagajaca wyswietlanie video HD?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 07:49:40 MET DST

Czesc!

Niestety mam juz leciwy komputer, ktory nie
wydala z wyswietlaniem HD na monitorze...

Znalazlem dzisiaj linka z ladnymi filmami z HV20:
http://www.osnews.com/story/19089/Samples_by_the_New_Wave_of_Videographers
Na vimeo mozna obejrzec wersje HD - niestety moj
komputer nie daje rady - zrywa, szarpie etc.
Troche lepiej jest gdy sciagne plik na dysk ale i tak nie idealnie.

Pytanie - czy sa jakies karty grafiki, ktore przejmuja
dekompresje obrazu z barkow procesora? Mam w tej chwili
Matroxa G550, ktory byl dobry w normalnej pracy 2D...

Nie sledze zmien technologii - moze w tej chwili karty
zajmuja sie dekodowaniem strumienia video i wyswietlaja
go na ekranie monitora?

Komputera raczej teraz nie zmienie, karte grafiki moglbym...

Podkresle - chodzi wylacznie o wyswietlanie HD na monitorze
komputera (CDR, nie LCD) a nie o wyswietlanie na zewnetrznym TV...

Z gory dzieki :)

"We believe in god, but unlike americans we do not trust her."