Re: Seagate 500GB (ST3500320AS) dziwne odczyty ze SMART

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 02:59:37 MET DST

Proces zen <no@mail.com> zwrócił błąd:

> Prawie pół roku używam w/w dysk i wszystko jest ok poza niepokojącymi
> danymi ze SMART
>
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47683de0e45a524c.html
>
> Ściągnąłem seatools ze strony seagate i smart oraz short generic test także
> wywala fail. Czy ktoś ma ten model i może sprawdzić u siebie? Może to taki
> typ i niema czym się stresować?

Używam tego dysku jakieś pół roku, ma zera wszędzie tam gdzie jest żółte
i jedynka u Ciebie, czyli Reallocated Sector Count i Spin Retry Count.
Czyli są egzemplarze które nie mają tych objawów ani od nowości ani od
starości. Oczywiście to za mało żeby się przejmować naprawdę...

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8