Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 00:52:41 MET DST

> Chętnie poczytałbym kilka twoich innych usprawiedliwień dla rzeczy,
> które "robi wiele osób" ;-) Ile godzin dziennie spędzasz przed tym swoim
> cudownym laptopem? Bo jak się domyślam, trafiliśmy w czuły punkt ;-)
> "Wiele osób", hehe ;-)

Jakbyś poczytał moje posty to byś doczytał że wcale nie mam laptopa ani
desktopa, mam komputer SFF (jak ma mało kto, ale P4 2,5Ghz więc jak
widzisz nie nadaje sie do szpanowania)a do tego 19" ekran i normalną
klawiaturę.
I to wszystko dla tego, że właśnie taki sprzęt miałem ochotę sobie kupić
a nie dla tego że ekspierdzi mi poradzili.
Dalej będę twierdził, że niczyj zas... interes co mi sie podoba i będę
sobie kupował to na co przyjdzie mi ochota i twierdził że jest wiele
osób którzy "robią tak jak ja"
Kiedy przyjdzie mi ochota kupię sobie laptopa i nie wiem czy będzie to
8" czy 17" bo jeszcze mi ochota nie przyszła.
Z komputera korzystam od czasu XT zawodowo choć z biegiem czasu w
różnych celach. Miedzy innymi przez 5 lat byłem głównym informatykiem
jednego z oddziałów dużego banku więc mam niejakie doświadczenie w tej
materii. Z wykształcenia również jestem informatykiem ale nie obnoszę
sie z tym bo słowa "praca" i "komputer" ostatnio występują głównie w
kontekście "Igorek jest świetnym informatykiem, po przyjściu ze szkoły
cały dzień pracuje na komputerze".
A zawodowo od kilku lat zajmuje sie witrażownictwem, bo taka przyszła mi
ochota...

Tymczasem zdziwiło mnie Twoje określenie "cudownym laptopem" to pokazuje
Twoje podejście do sprzętu bo dla mnie komputer jest zwykłym narzędziem
i nie ekscytuję się high-techem co widać w moich mailach.