Re: Laptop do 3500zl

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 16:17:40 MET DST

> chce kupic laptopa... Mam 3500zł na ten cel. Zastosowanie to praca biurowa
> i w miare komfortowe oglądanie filmow...

co to znaczy praca biurowa?
praca w biurze a potem komputer do domu i ogladanie filmow czy praca w domu
i do tego ogladanie filmow?:)
duzo pracy w arkuszach kalkulacyjnych np ?
klawiature i mysz do zestawu oczywiscie doliczasz:)?

> Matryca oczywiscie 17'.

w przypadku notebooka to raczej nie jest to oczywiste:)
oczywistym by byly matryce 12 - 15" :)

> Co grupowiczę polecą?

przedewszystkim sprawdzenie watkow chociaz 3-5 dni wstecz i napewno bys
znalazl jakies odpowiedzi na pytanie zadane przez siebie.

--
pzdr
piotrek