Re: Mocy zestaw do wszystkiego

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 22:29:46 MET DST

OMSON pisze:
> Taa - zapewne efekt placebo za ka¿dym razem jak w³±czam notebooka od
> kolejnej zrozpaczonej osoby ;)

Czyli jednak sam nie pracowa³e¶ ;)

> Dzisiaj nawet nie usówa³em Vist'y - by³o
> sporo pamiêci (3GB RAM) ale i tak wszystko chodzi³o 3x wolniej w
> porównaniu z pecetem stoj±cym obok i XP Pro (te¿ 3GB RAM).

W moich odczuciach mój sprzêt pod kontrol± Visty sprawuje siê znacznie
lepiej, ni¿ z XP. Mam dostêp do obydwu systemów, mog³em wygodnie
porównaæ. Jedno wiem na pewno - do XP ju¿ nie wrócê na stacjonarnej
maszynie.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |