Re: Podkładka pod mysz do panoramy

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 22:11:30 MET DST

Proces PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> zwrócił błąd:

> Sprawdziłem w drugim komputerze: ślizgacze w mocno wieloletniej myszce
> Dell (kulkowa) również są w stanie niemal idealnym. Używane - podobnie
> jak mój Logitech - tylko i wyłącznie na "gołym" blacie biurka.

Pewnie szklany blat albo podobny wynalazek. Ja na podkładce aluminiowej
zużywam ślizgacze dość szybko, a przede wszystkim wyczuwam każdy paproch
czy nierówność, z powodu "niskiego zawieszenia" myszy. Już kartka
papieru, jak do drukarki, wystarczy żeby poczuć w łapach opór. Po
podkładce mysz sunie jak na poduszce powietrznej.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8