sterowniki realtek i AUX input

Autor: plusz <pluszpicassa_at_googlemail.com>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 21:24:48 MET DST

mam płytę Asus P5K Pro ze zintegrowanym dźiękiem i sterownikami
Realtek

podpiąłem do złącza AUX/CD moją kartę telewizyjną Winfast XP Expert

Płyta co 3-5 seknud wykrywa podłączenie/wyłączeni gniazda zewnętrznego
CD Sub (subwoofer)
Wyskakuje "dymek" z tekstem "gniazdo zostaó podłączone", "gniazdo
zostało odłączone"
Oczywiście z tyłu gniazdo jest niepodłączone.

Czy jest jakaś poprawka? Jak szukać rozwiązania?

--
plusz