Re: NEC 2490WUXi - jak odroznic wersje US od EU?

Autor: jarek_bolo <bolo19213NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 19:30:10 MET DST

Staso pisze:
> witam, kupno monitora rozciąga się w czasie, ale wolę poświęcić go na
> studiowanie informacji niż pluć sobie w brodę później. przeczytałem, iż
> monitory NEC 2690WUXi różnią się kalibracyjnymi możliwościami firmware w
> zależności od rynku, na który są przeznaczony (US vs. EU).
>
> czy można określić po numerze seryjnym, albo w inny sposób, czy monitor
> jest w wersji US/EU lub że ma włączoną możliwość sprzętowej kalibracji?
> ewentualnie, które modele EU nie mają zablokowanej możliwości kalibracji?
>
> z góry dziękuję za pomoc,
> stasio
No ale producent wydając sprzęt dystrybutorom na poszczególne rynki
chyba sam przestrzega zasad, aby dystrybutorom europejskim nie wydać
wersji US??
Skoro kupujesz w Europie to chyba powinieneś dostać wersję Europejską?

Chyba, że kupujesz jakieś kradzione czy z prywatnego importu.

Pozdrawiam
Jarek Bolo

--
http://www.niezalezna.pl