wybór notka 2k

Autor: tomaszkrusz <tmk.usenet.usunto_at_gmail.com>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 19:07:41 MET DST

Żonce, nie wiem skąd, zachciało się notebooka i mam problem z wyborem.
O ile ze zwykłymi desktopami nigdy nie miałem problemów, a naskładałem
się w życiu trochę, to przenośne zawsze darzyłem niezmienną ignorancją.
Teraz taki efekt że nie wiem co kupić.
Budżet do ok. 2k, zastosowanie głównie internet, zdjęcia (i tak pewnie
wszędzie jest matryca TN...), jakieś tam może proste gierki itp. Właśnie
miałem kupować jakiś fotobank na wakacje, a w sumie taki też może być :)

Ze wstępnych wymagań - pamięć min 2GB, dysk jak największy, wifi (mam
linksysa wag200g ), bluetooth, nagrywarka dvd, sieciówka, mile widziany
czytnik kart sdhc, wolałbym XP, dobry serwis, bez żadnych acerów msi etc

np. Toshiba Satellite A300-14S ale strasznie błyszcząca... Na co jeszcze
zwrócić uwagę? Zakup stacjonarny (Wrocław) - bez allegro itp

--
Pozdrawiam, Tomasz
http://tomaszkrusz.ovh.org