Re: Zatrzymanie komputera

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 11:20:49 MET DST

On 9 Sie, 09:52, "Picia" <toolpusher-nos...@poczta.onet.pl> wrote:
> Miałem tak samo u mnie powodem był Eset Smart Security.Po kilku miesiącach
> się sbiesil i robił takie problemy. Choć w wiekszości przypadków to problem
> raczej sprzętowy.

Mam avasta i używam go już kilka lat. Nie wycina takich numerów. Teraz
sprzęt zamraża się przy zamykaniu systemu... Czy jest możliwe, aby
powodem było przegrzanie dysków? Mam 3 dyski jeden nad drugim. Między
nimi są przerwy (na kolejne dyski) - łącznie zatoka ma 6, a włożonych
są 3. W tej części obudowy są przewidziane wentylatory, a dyski czasem
jak rozpinałem po pracy to były strasznie gorące. W rękę nie dało się
wziąć. Co do bad sectorów to zapuściłem skanowanie systemowego i nic
nie ma.