niewykryty modem GlobeTrotter Fusion+ na laptopie HP nx7400

Autor: Grzegorz Danowski <gdn__na_at_serwerze__poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 08:58:16 MET DST

Chciałem kupić modem GlobeTrotter Fusion+, ale jak włożyłem go do mojego
laptopa (HP nx7400), to okazało się, że nie został w ogóle wykryty przez
system, także po zainstalowaniu driverów do modemu program GlobeTrotter
Connect nie widzi urządzenia. Sprawdzałem w Biosie i w menadżerze urządzeń i
w obu tych miejscach PCMCIA jest aktywny, działa poprawnie i nie ma żadnych
konfliktów. Wg Visty sterowniki do PCMCIA są aktualne. Sprawdzałem też na
stronie HP z driverami do nx7400, ale nic specyficznego do mojego adaptera
PCMCIA (Texas Instruments PCI-8x12/7x12/6x12 CardBus) nie znalazłem. Aha,
ten sam modem, który nie działał w moim komputerze, działa poprawnie w
Acerze sprzedawcy. Przyznam się, że nigdy nie używałem żadnych urządzeń na
PCMCIA, więc może od nowości port jest niesprawny, zdarza się to czasami?
Googlowałem ale nie udało mi się znaleźć opisu podobnych problemów, ale może
ktoś z grupowiczów ma jakiś pomysł?

Pozdrawiam

Grzegorz