RAID0 2x1TB+Asus P5W problem z XP

Autor: Pilu <bartosz.grygolowicz_at_gmail.com>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 20:17:27 MET DST

Witam
Spiąłem dyski Seagate 1TB w macierz RAID 0 i nie mogę zainstalować
systemu. Podczas ładowania sterowników dodaję moje RAID-owe i gdy
instalka chce przejsc do trybu wgrywania plików systemowych na dysk to
wywala blue screena. Wyłącze raid-a i system się instaluje bez
problemu. Problem tylko taki, że muszę mieć tego raida.
Wie ktoś dlaczego może się tak dziać? Sprawdzałem Xp home i XP pro .
Obydwa z SP2.
Pilu