Re: karta graficzna na 4 monitory

Autor: jahu <jahu1_USUN_TO_at_nomail.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 15:34:17 MET DST

W dniu 2008-07-31 14:03, Radosław Sokół pisze:

> Coś musiało być spieprzone w tym konkretnym przypadku, bo tak
> właśnie się to robi.

Przyjrzałem się dokładnie temu komputerowi. Więc faktycznie wszystko
chodzi perfekcyjnie dopóki monitory ustawione są poziomo, bez obrotu.
Jak tylko włączy się obrót o 90 stopni (i monitory w pionie) to widać,
że nie działa to już tak szybko jak powinno. Większość osób tego nie
widzi, ja jednak dostrzegam subtelną różnicę w wyświetlaniu i rysowaniu
okienek.