Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 22:23:10 MET DST

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości
news:g7fkp6$p58$1@news.onet.pl...

> No ten EIZO tez do tanich nie nalezy :-)
> I nie moge doczytac nigdzie czy mozna go montowac na sciane, bo moze bym
> sie skusil...
> A gdzie zamowiles? Rzuc krotkim linkiem.

I będzie że reklamuję ;)
No ale najtaniej mieli - sklep.itcom.com.pl
Akurat wieszanie na ścianie mnie nie interesuje, więc mi to rybka. A stary
dobry CRT NEC FE700 strzelać wysokim zaczął więc pora na zmiany. Siedzę
teraz przed NEC'iem 1770NX na matrycy TN ale jak widzę (a właściwnie nie)
kolory to mi się scyzoryk otwiera, więc myślę że nie zawiodę się na EIZO.

Pozdrofka

--
Irokez