Re: Zepsuta spacja w Fujitsu Siemens Amilo

Autor: Maurycy123 <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 21:31:55 MET DST

> Wczoraj to rozebralem i za cholere nie wiem o co chodzi. Spacja jest w
> srodku usztywniona twardym drutem w ksztalcie C, drugi wiekszy przez
> cala dlugosc spacji (konce wchodza w mocowanie w glownej czesci
> klawiatury) i dodatkowo po lewej i prawej stronie jest plastikowy
> mechanizm nozek ktore trzymaja spacje zeby nie odpadla (i pewnie maja
> tez jakas inna funkcje).

Wlasnie rozebralem swoja klawiature w LG.
Budowa prawdopodobnie jest taka sama w kazdym notebooku.
Juz w starych IBM'ach bylo podobnie.
Wloz ten drucik w podstawe klawiatury a klawisz docisnijpo bokach.
Powinno slychac takie chrupnecie. Jak nie bedzie to znaczy, ze zaczepy
pourywane.
Drut i te nozki sluza do stabilizacji.

Pozdrawam.
Maurycy123.