Re: Stary SB czy nowsza karta zintegrowana?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 19:05:25 MET DST

Użytkownik "MK" <mk.synek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:58e05f75-8535-40c1-8527-f57a79f06cd5@2g2000hsn.googlegroups.com...
Parę lat temu wymieniałem starego kompa na nowy, w starym jako kartę
muzyczną miałem SoundBlaster Live! 1024 (ct 4760) w nowym całkowicie
machnąłem ręką na kartę muzyczną i zostałem przy zintegrowanej z płyną
główną (ASRock K7VT6). Teraz zastanawiam się czy nie wyjąć ze starego
kompa tego SB i nie zamontować u siebie, opłaca się?

Wszystko zalezy od tego do jakiego zrodla dzwieku podlaczysz jesli to zwyklych
komputerowych glosnikow a nawet lepszych to nie zauwazysz roznicy w jakosci
dzwieku. Ja mam audigy 2 i glosniki logitecha Z4 roznicy nie ma do zintegrowanej
ALC889A. Dopiero jak podlacze do wzmacniacza na mosfetach i kolomny TDL3 to jest
bardzo duza roznica ale te glosniki kosztowaly tyle co wypasiony zestaw
komputerowy :)

Pozdrawiam
Mirek