Re: UMPC cd...

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 18:14:39 MET DST

> Reklama to nie ta grupa.

Jaka reklama??
W linku przedstawiono parametry produktu Lenovo i kilka różnic pomiędzy
podbnymi produktami konkurencji oraz przewidywana cena. Model napewno
pojawił się na innych portalach tematycznych, ja akurat wziąłem link tam
gdzie miałem najbliżej.
Post miał na celu konfrontacje zbliżonych modeli od różnych producentów-
wypowiedzi innych czytających, którzy zetknęli się z podobnym sprzętem, albo
mają parametry pozostałych modeli tej klasy: Dell, Toshiba, Sony, Acer,
Asus, HP, Aristo, MSI.
Nie jest to żadne promowanie portalu itbiznes, albo Lenovo.

Pozdrawiam