Re: Zastepstwo dla routera D-Link DI-604

Autor: GAD Zombie <zombie_at_USUN.lexpolonica.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 10:12:35 MET DST

qwerty pisze:
> Użytkownik "GAD Zombie" <zombie@USUN.lexpolonica.pl> napisał w
> wiadomości news:g790a8$qgi$1@opal.futuro.pl...
>
> Nie ma innych sklepów w Krakowie?

Sa, ale ten jest jednym z najtanszych i mam go pod nosem ;)

> albo tanie, albo dobre. Zresztą nie przesadzaj. Ja go kupowałem jak stał
> ponad 200zł.

Ten D-Link, ktory mi padl, kosztowal 2,5 roku temu 100zl. Mnie to
potrzebne jest tylko po to, zeby dwa komputery w domu polaczyc w LAN i
dopiac do tego Internet. Zadnych cudow wiecej miec nie potrzebuje.
Dlatego szukam jak najtanszego rozwiazania, ktore jednoczesnie nie
bedzie jakims zlomem, z ktorym sobie potem nie poradze, albo sie rozleci ;).