Zastepstwo dla routera D-Link DI-604

Autor: GAD Zombie <zombie_at_USUN.lexpolonica.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 08:54:58 MET DST

Witam

Padl mi router D-Link DI-604 w domu. Potrzebuje jak najszybciej go
wymienic na jakiegos innego, ktory bedzie podobny w mozliwosciach, ale
jednoczesnie nie padnie tak szybko i bedzie dosc tani :). Wybieram ze
sklepu:
http://www.apollo.pl/store/37/order=1&desc=0 (link do listy routerow)
Moglby mi ktos znajacy sie na rzeczy cos z tego polecic? :) Bede bardzo
wdzieczny, bo ni w zab nie znam sie na routerach i nie wiem ktory bedzie
dobry.
Aha, ilosc portow nie jest zbyt istotna, raczej malo. W domu korzystam
tylko z dwoch dla LANu i oczywiscie 1 WAN - do Internetu. Wiec takie
4-ki sa optymalne.

Z gory dzieki za pomoc!
pozdrawiam
Grzesiek