jaki tani lcd 22" asus czy iiyama?

Autor: marco <amrco_at_NO-SPAM.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 03:10:20 MET DST

Witam,
Zastanawiam sie nad jakims tanim monitorkiem 22" w oko mi wpadly Asus VW222U
(750 na allegro) i Iiyama E2202WS-B2 (640 na allegro)
Zalezy mi na tym zeby monitorek mial lacze dvi i byl przyjazny dla oczu :)

Asus wg specyfikacji ma czas reakcji 2ms a Iiyama 5ms. Gdzies czytalem ze
Iiyama oszukiwala na czasach reakcji... Nie wiem czy te czasy reakcji mozna
porownywac czy tez nie..

Podsumowujac... Czy jest sens placic 110 wiecej za asusa? Czy mozna
spokojnie brac Iiyame? Ew. moze cos innego w zblizonym zakresie cenowym? Na
bajerkach w stylu glosniki/usb/hdmi mi nie zalezy.

pozdrawiam