Re: lap ibm lenovo

Autor: siny <say4_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 20:35:25 MET DST

> Poszukać odpowiedniego oprogramowania na stronie firmowej Lenovo,
> które to oprogramowanie po zainstalowaniu da Ci dostęp do partycji z
> instalką systemu. Przerabiałem to z Lenovo N100.

no, znalazlem program 'Rescue and Recovery'
wydaje sie ze to to
znaczy ze robi te plytki cd recovery z ktorych mozna pozniej odnowic system
ale pytanie sie pojawia jak zrobic aby na nowym hdd ktorego podlacze w
miejsce istniejacego utworzyc tam te partycje ukryta?
-znaczy czy jak zmienie ten dysk to czy bede skazany tylko na te plytki cd z
zapisanym systemem?