Re: DYSK 750Gb i błędy przy przegrywaniu archiwum rar.

Autor: marcink <marcink121_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 19:39:17 MET DST

jacan pisze:
> Użytkownik "marcink" <marcink121@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Stary problem, jeden z kolegów juz byl blisko ;)
> przestaw w BIOSIE parametr EXT-P2P... z 30us na 1ms
> i podziekuj za porade.
>
> pozdrawiam
> Jacan

No a bądź pewien, że podziękuje.
Więc wielkie dzięki za udzieloną radę gdyż mimo, że procesor dalej jest
podkręcony, zasilacz 500W niewymieniony na silniejszy, pamięci pozostały
dalej nieprzetestowane i bez zmian archiwa po przegraniu już błędów nie
wykazują.
A radę kolegi Brodiego który uważa się za fachowca można włożyć między
bajki (musiałem z co tam).
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
Szkoda tylko że już kupiłem na alledrogo kontroler SATA i zapłaciłem już
za nią ale może się kiedyś przyda.
jeszcze raz dzięki.