Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 18:27:25 MET DST

RadoslawF wrote:

> A ile lat mam czekać ?
> Bo jak na razie ponad trzy i jeszcze nie wisi. :-)

No ja czekalem w sumie ladnych ponad 6 lat zanim w koncu ktĂłrys telefon
zrobil se puku :)

Ale powaznie, nokia e51 - chwalony telefon, ale moze z upalow albo nie
wiem z czego - umarl. Na forumach dwie rady: a) albo zrob twardy reset,
tracisz dane ale tel funkcjonuje, albo jak a) nie zadziala to b) idz do
serwisu, stracisz dane ale moze wymienia ci telefon przy okazji...

Stety a)

Potem przywrocony backup.

A BT do backupowani a - po prostu wygoda... backup zrobilem sobie, robie
rodzince regularnie, choc do kazdego musialbym miec inny kabelek... A
tak BT on i jechane...