Re: W poszukiwaniu HDD na ATA.

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 09:58:18 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:g769k4$hfu$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Michal (newsy)" <michal.wisniewski@amorki.pl> napisał w
> wiadomości news:g75bom$4s5$2@news.onet.pl...

> Baśki 10 strasznie hałasują. Miałem 2 maxtory to obudowa nie rezonowała
> jak po włożeniu seagate+maxtor.
 O czym wy piszecie , przeciez dawno temu (kilkanascie miesiecy) maxtor
zostal przejety przez seagate (
robil tak dobre dyski ze musial sie sprzedac aby nie pasc :) )
No chyba ze piszecie maxtor a macie na mysli hitachi - bo w sumie na rynku
sa teraz :
samsung , seagate , wd i hitachi (dawne ibm) .

pzdr