Re: DYSK 750Gb i błędy przy przegrywaniu archiwum rar.

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 22:41:22 MET DST

marcink pisze:

> Kręcony kręcony ale co to ma do rzeczy.
ja pierdole, nie chcesz pomocy to o nią nie proś.
podkręcanie/przegrzewanie procka powoduje błędy w działaniu procka i
pamięci, a jak wiadomo dane przy kopiowaniu przelatują przez ram w
czasie gdy antywirus je skanuje

>Mam 4 dyski twarde i tylko ta
> 750 powoduje błędy. I co ciekawe narzazie na 250Gb przegranych danych
> tylko pliki archiwum są uszkodzone.
> Jutro pożyczam jakiś kontroler wewnętrzny SATA i zobaczę jak się dalej
> sprawy będą miały.
a jak sprawdzasz te "inne" pliki ?
jeśli nie masz sum md5 czy cfv to nic nie sprawdzasz, filmy divx z
błędami bez problemu się odtwarzają tak samo jak zdjęcia czy muzyka,
zależnie od ilości błędów można się o nich przekonać , mp3 trzaskają, na
filmach latają kwadraty.

druga sprawa to oczywiście sama marka dysków samsung, psują się i może
akurat twoja sztuka nie lubi twojego zasilacza, a może poprostu zasilacz
nie wyrabia skoro podłaczyłes kolejny dysk