Re: Dom Dziecka - pilnie potrzebne dwie sztuki zasilacza ATX 24 pin 350W

Autor: MES Mariusz <127007_at_student.pwr.wroc.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 18:35:19 MET DST

> nieobrazajac dzieci - ale z tacy nie starczy na dwa "megabajty"? ;)

Co z tacy to z tacy, a co ja - świecki wolontariusz - staram się załatwić
własnymi sposobami to inna bajka (często nie z tacy, a z mojej własnej
kieszeni - i nie narzekam). Wychodzę z założenia, że wiele ATX-ów
wymienionych na nowe / lepsze / mocniejsze marnuje się i kurzy w wielu
domach, a można zrobić z nich lepszy użytek. Nie uszczuplając "tacy", którą
można (wypadało by?) przeznaczyć na bardziej pierwotne (ważniejsze?)
potrzeby - wyżywienie, ubrania, po prostu godne utrzymanie.

Pozdrawiam ciepło
Mariusz