Foto 1.3 mpix z webcamu laptopa

Autor: marcin_p <marcin.linuks_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 13:48:04 MET DST

Witam

Temat pojawił mi sie kilka krotnie na laptopach u znajomych.

U siebie mam kamerke QuickCam Logitecha i tam wszystko można ustawić
zrobienie zdjęcia 1.3mpix i VGA i e-mail.

U znajomych na laptopach marki lenovo i MSI foto jestem w stanie wykonać
tylko przez kreator windowsa - jest i XP i Vista i tylko w jakości VGA .
Nie udaje się jednak dojść do ustawienia zdjęcia na 1.3 mpix.

Jak to zrobić ?

Kamerki w systemach mają prawidłowe statusy, producenci laptopów nie
dają dodatkowych sterowników i programów. Chcielibyśmy móc wykonać foto
w jakości wybranej przez nas np: 1.3mpix .

Możecie polecić jakiś program lub sposób . Proszę .

Marcin

O:)