Re: dzwiek przez DVI - czy sie da na grafice ASUS EAH2600PRO/HTDP/256/A ??

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 04:41:30 MET DST

Uzytkownik "Goomich" <goomich@usunto.wp.pl> napisal w wiadomosci
news:Xns9AEEAFB67CAgoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
> "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> wrote in

> Przez DVI? To V oznacza Video, nie Versatile.

Dokladniej, to oznacza Visual, nie Video :) Ale podobno sie da rowniez audio
(wiem, ze standard DVI o tym nic nie wspomina), jako ze sygnal audio mozna
zmiksowac z sygnalem video, zeby odbiornik z HDMI mogl sobie to
bezproblemowo rozkodowac.
Reszte moich zmagan opisalem w innej odpowiedzi :)

Jesli ktos chcialby sie z tym blizej zapoznac, polecam wikipedie, mozna tez
znalezc pare ciekawych artykulow, np ten:
http://www.elektronikab2b.pl/content/view/700/108/lang,pl/

Pozdrawiam
Michal