Re: Tablet do pdf

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 23:12:18 MET DST

Dnia 2008-08-02 21:04, Użytkownik Zbylut napisał:

> Rozglądam się za prostym urządzeniem, na którym mógłbym wygodnie czytać
> pdf-y. Założenia to:
> - rozmiar kartki A4, czytanie w pionie
> - długi czas pracy na bateriach
>
> Ma mi to służyć jako zamiennik drukowania dokumentów w celu czytania ich
> w podróży. Nie musi mieć wifi i innych bajerów. Chcę na tym tylko i wyłącznie
> czytać dokumenty. Polecicie coś? TIA

Z WiFi raczej bym tak na wstępie nie rezygnował.
Jeśli faktycznie ma to być tylko do czytania to raczej
poszukał bym czegoś bez klawiatury przypiętej na stałe.
Wejdź na allegro w notebooki a potem wpisz tablet
w wyszukiwanie i masz do wglądu dwie a w porywach
trzy strony do wyboru.
Ceny niestety są spore w porównaniu do zwykłych laptopów. :(

Pozdrawiam